İsim
Offıce Inn
Telefon
444 31 17 / 0536 05672 98
E-Posta
info@office-inn.com
Web
www.office-inn.com
Kat
2. KAT
Dükkan No
63
ŞİRKET DEĞERLERİMİZ İş yapma biçimimiz. İşimizin Özü: Hep birlikte daha iyisi için çalışırız Hiç kimse müşterileri için daha fazla çaba harcayamaz.• İhtiyaç Duydukları her şeyi daha iyi ve daha kolay bir şekilde sunarız.• Herkes için üstün değer yaratırız.• Güler yüzlü hizmetle, fikir ve ilham veririz.• Kusursuz ve rahat bir deneyim yaratırız.• Teşekkür ederiz.Böylece, müşterilerimizin yaşam alanlarımızdan en iyi şekilde yararlanmalarına yardımcı oluruz. Başkalarına bize davranılmasını istediğimiz gibi davranırız• Yaptığımız işlerden her zaman gurur duyarız.• Mutlu, dürüst ve ilham verici mükemmel bir çalışma ortamı yaratırız.• Birbirimizin gelişimini desteklemek için fırsat sunarız.• Ortak değerlere ve saygıya dayalı ilişkiler kurarız.• Fikirlerimizi rahatça ifade ettiğimiz, katkıda bulunduğumuz ve fark yarattığımız bir ortamda çalışırız.Böylece hepimiz, yaptığımız işten zevk alırız. İmkanlarımızı yararlı işler için kullanırız• Gençler için yeni fırsatlar yaratırız. Destekleriz.•

Sanal Ofis, artan maliyetlerin, artan uzmanlaşmanın, bireysel çalışan girişimcilerin fazlalaşmasının sonucu olarak oluşan bir yeni nesil ofis sistemidir.

Sanal Ofis sistemi neleri içerir ve faydası nedir dersek uzun bir listemiz olabilir.

Öncelikle her girişimcinin bir şirkete, her şirketin bir adrese ihtiyacı var. Sanal Ofis sistemi bu ihtiyaca cevap verir. Şirket resmi adresi olarak gösterilebilir.

Her şirketin bir hatta ve o hattı açacak profesyonel bir sese yani sekretere ihtiyacı vardır. Sanal Ofisler size iletişim bilgileri olarak tüm pazarlama materyallerinizde ve kartvizitinizde yazabileceğiniz bir telefon hattı, fax ve adres verir. Sizin numaranızı arayan müşterileriniz firma isminizle telefonu açan bir asistan ile karşılaşır.

Her ofiste ihtiyaç olan evrak takibi, fax, scanner kullanımı, kargo gönderimi gibi bir çok operasyonel iş oldukça vakit alır. Sanal Ofisler sizi bu vakit kaybından kurtarır, sizin adınıza bu işleri yürütür.

Sanal Ofis hizmeti almaya başladığınızda hizmet aldığınız yerde bulunan toplantı odası ve eğitim odasını kullanabilirsiniz. Müşterileriniz tam donanımlı salonlarınızdan etkilenir, size ve firmanıza bakış açısı olumlu yönde etkilenir.

Sanal Ofis ile firmanız kurumsal bir vitrine sahip olur. Arayan müşteriler için ilk intiba oldukça önemlidir.

Sanal Ofis, maliyet olarak da oldukça büyük avantajlara sahiptir. Standart bir ofis ve sekreter için sadece 1 aylık olarak yapacağınız harcama ile siz sanal ofis hizmetini tüm 1 sene boyunca alırsınız.

 

NEDEN SANAL OFİS ?

Şirketinizi taşımak veya yeni şirket mi kurmak istiyorsunuz? Tam gün kullanacağınız fiziksel bir ofise ihtiyacınız olmadığı halde  ofis maliyetine katlanmadan profesyonel bir adrese ve ekibe sahip olabilirsiniz.

Office-inn sayesinde hem kullanmadığınız bir ofis maliyetlerine girmiyorsunuz hem de prestijli bir yasal adrese ve ekibe sahip oluyorsunuz .
Office-inn sayesinde ofis malzemeleri, faks, internet,telefon ve sekreter sorunu olmadan tüm işlerinizi burada yürütebilirsiniz.Bunların dışında mobilya maliyetleriniz ve stopaj ödemeniz de ortadan kalkıyor.Aynı zamanda havalandırma-ısıtma,soğutma,sıcak içecekler,elektrik,temizlik,güvenlik ve diğer idari hizmetleri de sunuyoruz.Bu hizmetler sizi tek başınıza olsanız dahi büyük bir şirket gibi hissettirmeye yetiyor.
Profesyonel sekreterlerimiz size tahsis edilmiş olan telefon hattına gelen çağrıları şirket isminiz ile açıyor size yönlendiriyor.Telefonu karşılayamasanız dahi mail yolu ile müşteri bilgilerini size ulaştırıyor, kargolarınızı karşılıyor.Ofisinize gelen müşterilerinizi güler yüz ile ağırlıyor ve ofis idari destek gerektiren her konuda size asistanlık ediyor.

Size bir telefon numarası ve adres yetiyorsa neden daha fazla gideriniz olsun ki?
Gelin siz de size uygun hizmetlerimizden yararlanarak en düşük bütçelerde prestijli bir adrese ve ekibe sahibi olun. Şirketinizi kurun, 

GERİ KALAN HERŞEYİ BİZ HALLEDELİM.

 

Merhaba, Öncelikle bizimle irtibat kurduğunuz için memnun olduk. Teşekkürler. Firmamız hazır ve sanal ofis kiralama firmasıdır. Sizlerle, satışını yaptığımız ürünlerin içerik ve fiyat bilgilerini paylaşmak isteriz.

Yasal Ofis hizmetimizin içeriğinde;

Yasal Adres Kullanımı

Web sitenizde adres gösterimi

Kartvizit üzerinde adres kullanımı

Ücretsiz hukuki danışmanlık hizmeti

Ücretsiz mali müşavir danışmanlık hizmeti

Gelen evrak muhafaza veya talimatınız ile ikinci bir adrese karşı ödemeli kargo yönlendirme posta hizmetleri bulunmaktadır.

Yasal Ofis hizmetimizin ücreti aylık 150TL + KDV dir.

 

Sanal Ofis hizmetimizin içeriğinde;

Yasal Adres Kullanımı

Web sitenizde adres gösterimi

Kartvizit üzerinde adres kullanımı

SIP/VOIP 212 'li telefon hattı.

Ortak Faks numarası

Gelen arama sekreter tarafından şirket adınız ile çağrı karşılama ve yönlendirme.

Telefon görüşme kayıtlarının mail adresinize gönderilmesi

Gelen evrak muhafaza

Gelen Faks pdf e-mail 'e yönlendirme

Ücretsiz hukuki danışmanlık hizmeti

Ücretsiz mali müşavir danışmanlık hizmeti

Randevu şartlı limitsiz toplantı salonu kullanımı bulunmaktadır.

Sanal Ofis hizmetimizin ücreti 300TL + KDV dir.

 

Telefon hattınız için telesekreter karşılama mesajı ses kayıt ücreti bir defaya mahsus 100 TL+KDV dir.

Bölüm Ofislerimiz 17 m2 dir.

3 masalı bir bölüm ofisimizin ücreti sekretarya hizmeti dahil olarak aylık 1.400 TL+KDV dir.(212 li telefon hattı hariç aylık 1.300 TL+KDV)

2 masalı bir bölüm ofisimizin ücreti sekretarya hizmeti dahil olarak aylık 1.150 TL+KDV dir. (212 li telefon hattı hariç aylık 1.050 TL+KDV)

1 masalı bir bölüm ofisimizin ücreti sekretarya hizmeti dahil olarak  aylık 900 TL+KDV dir. (212 li telefon hattı hariç aylık 800 TL+KDV)

Bölüm Ofis Hizmetleri İçeriği

İstanbul Outlet Park Avm de prestijli bir iş adresi.

Modern büro mobilyaları ve ekipmanları

İşyeri adresini yasal adres olarak kullanabilme.

Genel sekretarya ve şirketinize özel karşılama

Wireless 212 'li telefon hattı.

Şirketinize ait telefon hattı ile arayan kişilerin e-mail yoluyla size bildirilmesi.

Ücretsiz hızlı internet

Girişte firma isminizin yer alması

Şirketinize gelen posta, kargo ve kuryelerin teslim alınması ve size ulaştırılması kargo ve postalarınızın bize ulaştığı e-mail yolu ile size bildirilmesi. Kargolarınız sizin için muhafaza edilmesi.

Ortak alanların kullanımı (Resepsiyon, mutfak,)

Self servis sınırsız olarak çay, kahve. Misafir ve toplantılarınız sırasında servis.

İş Merkezi (7/24 güvenlik ve kamera)

Merkezi konum. E5 cepheli .Her türlü ulaşım aracına yakın (Metrobüs, Taksi ve Atatürk Hava alanı)

Ücretsiz genel giderler(elektrik aidat yok) ve müsait otopark.

Merkezi sistem klimalı ve ısıtmalı ofis .

Ofis temizliği ve bakımı.

Randevu Şartlı Sınırsız Toplantı odası kullanımı

 

Açık Ofislerimiz (Masa Kiralama)

Açık ofisimizin ücreti sekretarya hizmeti dahil olarak aylık 550 TL+KDV dir.(212 li telefon hattı hariç aylık 450 TL+KDV)

Açık Ofis Hizmetleri İçeriği

İstanbul Outlet Park Avm de prestijli bir iş adresi.

1 adet Müdür Masası

1 adet Müdür Koltuğu

1 adet 3 çekmeceli kilitli keson 

İşyeri adresini yasal adres olarak kullanabilme.

Genel sekretarya ve şirketinize özel karşılama

Wireless 212 'li telefon hattı.

Şirketinize ait telefon hattı ile arayan kişilerin e-mail yoluyla size bildirilmesi.

Ücretsiz hızlı internet

Girişte firma isminizin yer alması

Şirketinize gelen posta, kargo ve kuryelerin teslim alınması ve size ulaştırılması kargo ve postalarınızın bize ulaştığı e-mail yolu ile size bildirilmesi. Kargolarınız sizin için muhafaza edilmesi.

Ortak alanların kullanımı (Resepsiyon, mutfak,)

Self servis sınırsız olarak çay, kahve. Misafir ve toplantılarınız sırasında servis.

İş Merkezi (7/24 güvenlik ve kamera)

Merkezi konum. E5 cepheli .Her türlü ulaşım aracına yakın (Metrobüs, Taksi ve Atatürk Hava alanı)

Ücretsiz genel giderler(elektrik aidat yok) ve müsait otopark.

Merkezi sistem klimalı ve ısıtmalı ofis .

Ofis temizliği ve bakımı.

Randevu Şartlı Sınırsız Toplantı odası kullanımı

 

E-Ticaret Ofislerimiz (Masa Kiralama)

e-ticaret ofisimizin ücreti sekretarya hizmeti dahil olarak aylık 400 TL+KDV dir. (Telefon ve Sekretarya Hizmeti Hariç 300 TL +KDV dir.)

e-ticaret Ofis Hizmetleri İçeriği

İstanbul Outlet Park Avm de prestijli bir iş adresi.

1 adet call center çalışma masası

1 adet Koltuk

1 adet 3 çekmeceli kilitli keson 

İşyeri adresini yasal adres olarak kullanabilme.

Genel sekretarya ve şirketinize özel karşılama

Wireless 212 'li telefon hattı.

Şirketinize ait telefon hattı ile arayan kişilerin e-mail yoluyla size bildirilmesi.

Ücretsiz hızlı internet

Girişte firma isminizin yer alması

Şirketinize gelen posta, kargo ve kuryelerin teslim alınması ve size ulaştırılması kargo ve postalarınızın bize ulaştığı e-mail yolu ile size bildirilmesi. Kargolarınız sizin için muhafaza edilmesi.

Ortak alanların kullanımı (Resepsiyon, mutfak,)

Self servis sınırsız olarak çay, kahve. Misafir ve toplantılarınız sırasında servis.

İş Merkezi (7/24 güvenlik ve kamera)

Merkezi konum. E5 cepheli .Her türlü ulaşım aracına yakın (Metrobüs, Taksi ve Atatürk Hava alanı)

Ücretsiz genel giderler(elektrik aidat yok) ve müsait otopark.

Merkezi sistem klimalı ve ısıtmalı ofis .

Ofis temizliği ve bakımı.

Randevu Şartlı Sınırsız Toplantı odası kullanımı

 

Girişimcilik Hareketi Ofislerimiz (Masa Kiralama)

Girişimcilik Hareketi ofisimizin ücreti sekretarya hizmeti dahil olarak aylık 550 TL+KDV dir. (Telefon ve Sekretarya Hizmeti Hariç 450 TL +KDV dir.)

Girişimcilik Hareketi Ofis Hizmetleri İçeriği

İstanbul Outlet Park Avm de prestijli bir iş adresi.

1 adet call center çalışma masası

1 adet Koltuk

1 adet 3 çekmeceli özel dosya dolaplı kilitli keson 

İşyeri adresini yasal adres olarak kullanabilme.

Genel sekretarya ve şirketinize özel karşılama

Wireless 212 'li telefon hattı.

Şirketinize ait telefon hattı ile arayan kişilerin e-mail yoluyla size bildirilmesi.

Ücretsiz hızlı internet

Girişte firma isminizin yer alması

Şirketinize gelen posta, kargo ve kuryelerin teslim alınması ve size ulaştırılması kargo ve postalarınızın bize ulaştığı e-mail yolu ile size bildirilmesi. Kargolarınız sizin için muhafaza edilmesi.

Ortak alanların kullanımı (Resepsiyon, mutfak,)

Self servis sınırsız olarak çay, kahve. Misafir ve toplantılarınız sırasında servis.

İş Merkezi (7/24 güvenlik ve kamera)

Merkezi konum. E5 cepheli .Her türlü ulaşım aracına yakın (Metrobüs, Taksi ve Atatürk Hava alanı)

Ücretsiz genel giderler(elektrik aidat yok) ve müsait otopark.

Merkezi sistem klimalı ve ısıtmalı ofis .

Ofis temizliği ve bakımı.

Randevu Şartlı Sınırsız Toplantı odası kullanımı

 

 

Sanal Santral ve Sekretarya Hizmetimizin içeriğinde;

1 adet SIP/VOIP 212 'li telefon hattı.

Gelen arama Sanal ve Multilingual sekreter tarafından çağrı karşılama ve yönlendirme.

Telefon görüşme kayıtlarının mail adresinize gönderilmesi

 

Sanal Santral ve Sekretarya hizmetimizin toplam ücreti aylık 118 TL (KDV DAHİL) dir.

 

Not1: Sekreterlerimizingelen telefon çağrılarını ,Şirketinizin adı ile karşılayarak size aktarabilmesi için tercih etmeniz gereken 3 farklı metod vardır:

A-Akıllı cep telefonu aplikasyonu üzerinden yönlendirme: En ucuz maliyete sahiptir.Ücretsizdir.Sahip olduğunuz akıllı cep telefonuna yazılım yüklenerek çalışır. Ses kalitesi internet servis sağlayıcınızın hizmet kalitesine göre değişkenlik gösterir.

B-IP telefon üzerinden yönlendirme : IP telefon satın alarak , bulunduğunuz mekanın internet modemine kablolu veya kablosuz olarak bağlanarak çalışır. Ses kalitesi mükemmeldir. Ancak akıllı cep telefonları gibi ofis veya evinizin dışında çalışmaz. Tavsiye ettiğimiz telefonun özelliklerini linkten görebilirsiniz. Piyasa fiyatı 250 TL civarındadır.

http://www.gigaset.com/tr_TR/shop/gigaset-c610-ip.html

C-IP santraliniz üzerinden cep telefonu GSM hatlarına yönlendirme: Ses kalitesi mükemmeldir. Ofis te, evde, dışarıda her yerde çalışır. Ancak yönlendirme maliyeti dakika başına 9 kuruştur. Kontörlüdür. ilk başta 100 TL kontör yüklenir,ve kontörünüz bittikçe 100 TL kontör yüklemek gereklidir.

Not2:Telefon hattınız için telesekreter karşılama mesajı ses kayıt ücreti bir defaya mahsus 100 TL+KDV dir.

Not3:Telefon hattınız 212 alan kodunun dışında herhangi bir il koduna veya ülke koduna sahip olabilir.

Not4:Kendinize veya şirketinize ait müşterileriniz tarafından bilinen bir telefon numaranız varsa ve bu telefon numarasını kullanmak istiyorsanız ,bu telefon üzerinden hizmetimizi verebilmemiz için tercih etmeniz gereken 2 farklı metod vardır:

A-Hattınızı Türk Telekom firmasından , dijital hizmet veren diğer bir rakip firmaya taşımak. Bu işlem ücretsizdir ve hattınızım aylık sabit ücreti olmayacaktır.

B-Hattın bulunduğu ortamda internet var ise, FXO denilen bir cihaz satın alarak hattı ve internet kablosunu bu cihaza takmak .FXO cihazının ortalama satış fiyatı 50 dolar civarındadır.

 

Toplantı Salonu hizmetimizin içeriğinde;

Hafta içi 08:00-19:00 arası kullanım

Hafta sonu sadece Cumartesi 08:00-18:00 arası kullanım

70metrekare kapalı alan içerisinde,

Modern büro mobilyaları ve ekipmanları

Genel sekretarya ve şirketinize özel misafir karşılama ve bekleme odası kullanımı

Ücretsiz hızlı internet

Ortak alanların kullanımı (Resepsiyon, mutfak,)

Self servis sınırsız olarak çay, kahve.

İş Merkezi (7/24 güvenlik ve kamera)

Merkezi konum. E5 cepheli .Her türlü ulaşım aracına yakın (Metrobüs, Taksi ve Atatürk Hava alanı)

Ücretsiz genel giderler(elektrik aidat yok) ve müsait kapalı ve açık otopark.

Ofis temizliği ve bakımı.

Saatlik ücret 50 TL +KDV (2-10 KİŞİ arası )

10 kişiden sonraki her kişi için ilave 10 TL +KDV

Günlük ücret 250 TL +KDV (2-10 KİŞİ arası)

10 kişiden sonraki her kişi için ilave 15 TL +KDV

Ofis Çalışma Saatlerimizin dışında hizmet vermemekteyiz.

 

 

 

 

Toplantı Salonu Hizmetimiz hariç sözleşmelerimizi 12 aylık yapıyoruz.

Siz istediğiniz zaman sözleşmemizi feshetme hakkına sahipsiniz.

Kullandığınız güne kadar olan kısmı ödüyorsunuz.Kullanmadığınız aylara ait ödemelerinizi talep etmiyoruz. Ödeme yaptıysanız dahi size iade ediyoruz.

 

Yasal Adres ve Sanal Ofis hizmetlerimiz için 3 farklı ödeme çeşidimiz var: 

1-Yıllık KDV dahil ücreti peşin ve nakit ödeyerek % 10 indirim hakkı almak.

2-Yıllık KDV dahil ücreti bonus kredi kartı ile 9 taksit ile ödemek.

3-Yasal Ofis Hizmeti için; İlk 6 aylık bedeli peşin olarak talep ediyoruz.

Siz,7. aydan itibaren ödemelerinize aylık olarak devam ediyorsunuz.

Sanal Ofis Hizmeti için; İlk 3 aylık bedeli peşin olarak talep ediyoruz.

Siz,4. aydan itibaren ödemelerinize aylık olarak devam ediyorsunuz.

 

Bölüm ,açık ,Girişimcilik ve e-ticaret ofisleri için ilk ayın kira bedeli ve 1 aylık depozito ödemeniz yeterli olmaktadır.

 

Bölüm ,açık ,Girişimcilik ve e-ticaret ofislerde KDV dahil yıllık peşin ve nakit ödemelerde % 10 indirim yapılmaktadır.

 

Sanal Santral ve Sekretarya hizmetimiz için 3 aylık peşin ücret talep etmekteyiz.

 

Sözleşmenizin hazırlanabilmesi için sizden talep ettiğimiz belgelerin listesini aşağıda bulabilirsiniz.

·         Tüzel Kişiler için;

1.       Şirket imza sirküleri sureti

2.       Genel müdür nüfus cüzdanı sureti veya aslı ve adına kayıtlı bir fatura veya ikametgah ilmühaberi

3.       Vergi levhası

4.       Şirket sicil gazetesi (faaliyet alanı)

5.       Sözleşmeyi imzalayan yetkilinin imza sirküleri

6.       Yetkilinin faturalı cep telefon numarası ve faturası

 

          Gerçek Kişiler için;

1.      Müşterinin nüfus cüzdanı sureti veya aslı ve adına kayıtlı bir fatura(elektrik ,su ,telefon) veya ikametgah ilmühaberi

2.      Kefilin nüfus cüzdanı ve adına kayıtlı bir fatura veya ikametgah ilmühaberi

3.      Müşterinin faturalı cep telefon numarası ve faturası

 

Toplantı Salonu Rezervasyonunuzun yapılabilmesi için sizden talep ettiğimiz belgelerin listesini aşağıda bulabilirsiniz.

 

1.       Şirket fatura bilgilerinizin yer aldığı bilgilendirme dökümanı

2..      Vergi levhası

3.       Yetkilinin faturalı cep telefon numarası ve faturası

4.       Şirket yetkilisinin nüfus cüzdanı fotokopisi

5.       Toplam ücretin ödeme dekontu (Banka hesap bilgilerimiz imza bölümünde yer almaktadır.)

 

8 yıllık tecrübemiz ile Türkiye'de kendi alanımızdaki ilk girişimcilerdeniz.